نشست هماندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه صنعت برق به منظور ایجاد هماهنگی و تبادل تجارب برای گذر از پیک تابستان ۹۹ با حضور مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد. مدیرعامل توانیر در دست گرفتن ابتکار عمل را از دلایل موفقیت صنعت برق عنوان کرد. با قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران روابط عمومی مجموعه برق کشور افزود: روابط عمومیها باید در شرکتها پیشگام باشند. با در دست گرفتن ابتکار عمل و بهرهگیری از روشهای نوین اطلاع رسانی و آموزش، نقش خود را به عنوان روابط عمومیهای تسهیلگر ایفا کنند.
در این نشست که متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر به همراه معاونان و مدیران ارشد توانیر، مدیران کل روابط عمومی وزارت نیرو و توانیر، مدیرعامل برق منطقهای تهران و مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه صنعت برق حضور داشتند، متولی زاده با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی و جانباختگان حوادث اخیر کشور، به تبیین جایگاه ممتاز صنعت برق در ایران و جهان پرداخت.
مدیر عامل توانیر پوشش صد درصدی برق در کشور را در شرایطی عنوان کرد که برقرسانی همگانی تا سال ۲۰۵۰ میلادی یعنی ۳۰ سال آینده در برنامه جهانی قرارگرفته و نشان از پیشتازی صنعت برق کشور در دنیا دارد. در عرصه داخلی از جمله در بلایای طبیعی مانند سیل ابتدای امسال، پیشتازی همکاران صنعت برق کشور در خدمت رسانی به مناطق سیل زده، قدردانی و تشکر مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به همراه داشت.
وی با تاکید بر پیشتاز بودن صنعت برق در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اجرای برنامههای مدیریت مصرف که با نگاه تشویق محور طی تابستان امسال اجرا شد، با پرداخت رقمی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش همراه بود. درصورت عدم اجرای این برنامه، باید ۷ هزارمیلیارد تومان برای خرید برق هزینه میکردیم یا خاموشی اعمال میشد و لذا با یک بیستم هزینه توانستیم تابستان را به خوبی به پیش ببریم.
متولی زاده اطلاع رسانی به مردم درخصوص چگونگی تولید و توزیع برق را وظیفه روابط عمومیها ذکر کرد. با اشاره به برپایی مسابقه مدیریت مصرف بین استانهای مختلف در تابستان آینده، اظهارداشت: از شما انتظار داریم همانند بخش فنی پیشتاز باشید. به ویژه با بهرهگیری از ابزارهای نوین و نیروهای مبتکر و خلاق کشور، روی موضوع استارت آپها متمرکز شوید.
منبع: برق نیوز
برای اطلاع از اخبار روز در حوزه برق به اينجا مراجعه کنيد.